.

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 18 januari 2018

sneeuwklokje

Vandaag heb ik een kaartje voor jullie wat ik gemaakt heb met een prachtige digi van een konijntje met sneeuwklokje. Een van mijn lievelingsbloemen.
Ik heb de achtergrond van deze kaart van het internet gevist. Deze op een kraftpapiertje geplakt en vervolgens op een blauwige ondergrond. De randjes heb ik uitgestanst en achter het blauwe papier geplakt en vervolgens op een witte kaart. Verder heb ik de sneeuwrand weer gebruikt. De digi heb ik ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. De digi is van imaginethatdigistamp


groetjes Geesje

2 opmerkingen:

  1. Wat is ie schattig! Super! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo liebe Geesje,
    eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Das Häschen ist ja knuffig. Es sind schon wieder so viele wunderschöne Karten entstanden. Ich bin ganz begeistert von deinen Werken. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen