.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 27 januari 2018

roodborstjes zingen

Ik heb weer een "bos" kaartje voor jullie. Voor de challenge op craftyfriends heb ik deze leuke digi gekozen voor het thema "alles gaat" . De digi is van  Toadstool Printables.
Ik heb haar ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. Cervolgens uitgesneden met een Marianne Design malletje. Het papier is uit een blokje. Verder heb ik nog een kantje eronder geplaatst. En de kaart versierd met de malletjes van Marianne Design..( boom en kleine boompjes) hertjes en een hulsttakje.


Mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje



6 opmerkingen:

  1. Zie ze daar zitten! wat een mooie kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is wonderful! I love your layered up die cuts and the sweet scene you've created! Thanks for sharing it with us at Penny's Paper-Crafty Challenges!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice card!!!! I love it!!!!
    Thanks for joining us!!!
    Ana Isabel DT Coordinator at Corrosive Challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card Geesje thank you for joining us over on
    Crafty Catz Challenge Blog
    Dianne xx
    DT for CC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. very early with your Christmas cards. wish i could be that organized. thank you for sharing it with us at TTCRD and good luck, Theresa DT xx

    BeantwoordenVerwijderen