.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 28 februari 2017

uiltjes

Vandaag heb ik voor jullie een keertje geen digi maar een plaatje. Dit leuke plaatje is van Lunagirl
Dat is dit keer de sponsor voor createsandmakes. Het thema voor de challenge is "alles gaat" met als optie vintage. Ik heb voor dit uiltje gekozen omdat ik helemaal weg ben van die dieren. Het was wel een uitdaging om hier iets mee te doen. Uiteindelijk heb ik een achtergrondpapiertje met uiltjes genomen. Hierop ribkarton geplakt en daarop een malletje van Marianne Design. Hierop paste het uilenplaatje heel mooi. Aan de zijkanten een boom, ook van Marianne. En de ijspegeltjes eronder. Als extra had ik het plaatje nog een keer uitgprint en uitgesneden. Dat heb ik op de ijspegel geplakt.


groetjes Geesje



3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart! Leuk zo die 2 uilen. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit inspiratiekaartje Geesje..
    Ik zag het vanavond voorbijkomen bij het challengeblog....PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen