.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 20 februari 2017

rose kaart

Goedemorgen,

Het weekend is weer voorbij en dus weer tijd voor een paar kaarten. De eerste kaart heb ik helemaal in rose gehouden. Het tema was "embossing" Omdat ik deze mal zo mooi vind heb ik haar hiervoor gebruikt. De mal is van Marianne design. De digi is van Besties. Ik heb haar ingekleurd met de Farber Castel Polychromos. Ik heb een rose designpapiertje gebruikt wat ik eronder geplakt heb. Verder heb ik de kaart versiert met nog extra vlindertjes, een bloem en een paar steentjes.
De kaart is gemaakt voor scrapbookstampsociety


groetjes Geesje

3 opmerkingen:

  1. prachtige kaart en wat een mooie mal heb je ervoor gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Geesje ! Je werkt dus toch nog met Bestietjes ! Leek me al zo lang geleden. Heel leuk geworden in deze mal! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je toch weer mooie kaarten gemaakt Geesje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen