.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 15 februari 2017

Paarse Fairy

Bij cccdigicreations is weer een nieuwe challenge begonnen met als thema Fairy's. Eén van mijn lievelingsthemas. Ik heb voor deze challenge een paarse kaart gemaakt met een digi van
.polkadoodles ze heet "eden Fairy Wings.
Ik heb papier uit een blokje gebruikt en daarop een kantje geplakt. Daarover heen een mal van Marianne Design gestanst en in 2en gedeeld. Er voor nog een takje van Joy Craft en een mooie bloem gestanst. De vlindertjes mochten ook hier niet ontbreken natuurlijk. De digi heb ik weer ingekleurd met Farber Castel Polychromos.

mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje


5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Geesje. Dat papierblok heb ik ook ! Mooi he ! Groetjes, GIna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. DELIGHTFUL card!
    LOVE your image and colouring, LOVE your delicate layers and colour combo too!
    Thank You for joining us at the Crafty Gals Corner:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So pretty thank you for sharing it with us at Penny's Paper Crafty Challenge
    Anne DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love your feminine, delicate card. Sorry I'm late visiting. Thanks for joining us at Penny's Paper-Crafty Challenge. Cara DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card!!! Thank you for joining us at Digi Choosday Challenges.-Monica.-DT

    BeantwoordenVerwijderen