.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 6 februari 2017

kolibri

De tweede kaart voor vandaag is een kaart met een digi van pattiescreations  Ik heb voor deze challenge gekozen voor de digi sweet-nectar. Omdat ik het een fijn plaatje vind heb ik gekozen om haar verder eenvoudig te houden ...Ik heb haar op de ovale mal van Marianne Design geplakt. Deze uitgesneden en bewerkt met de distress inkt. Dan een andere mal van Marianne Deisgn genomen, deze uitgesneden en dan de ovale mal erop geplakt. Achter het geheel een design papiertje en klaar. Gewoon eenvoudig maar wel werkend volgens mij. De kaart is gemaakt voor de challenge bij artisticinspirations thema "alles gaat"

mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje



6 opmerkingen:

  1. A really pretty bright and cheerful creation and perfect for our theme, many thanks for joining in at Stamping Sensations Challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en nóg al zo'n leuke! groetjes Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card - I love the way you've showcased this beautiful image. Thank you for joining us at Fab'n Funky.
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow deze is ook mooi zeg! Wat een dot van een stempel; mijn moeder was altijd dol op 'moederhartjes'.
    Gezellig dat je met een tweede kaart meedoet bij Kleuren met Potloden en ook met deze kaart veel succes :).
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fab creation, thanks for joining Stamping Sensations, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a pretty design! A lovely image, complemented beautifully be the diecuts. Thank you for sharing it with us at Stamping Sensations.

    Lynne

    BeantwoordenVerwijderen