.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 13 februari 2017

Kolibri 2

Vandaag heb ik weer een kaartje voor jullie met een Kolibri. Die vogeltjes vind ik altijd leuk en als ik een digi mag kiezen zoek ik vaak of er een kolibri bij zit :)
Dit keer wel, dus heb ik die genomen :) De digi is van Fred she said. De sponsor van onze challenge bij crazychallenge
Het thema voor de challenge is een kleurenpalet. Zie onderaan het berichtje.
Ik heb de Kolibri ingekleurd met Farber Castel Polychromos. Deze op een mal van Marianne Design geplakt. Nog een kantje eronder en een paar vlindertjes erbij als deco.

Mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje

Please Join...





3 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kaartje geesje...prachtige kleurtjes en een leuke kolibri...maar ook die ronde stans is geweldig!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart Geesje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So pretty!! Thank you so much for joining us for the Kitty Bee Designs Aloha Friday Challenge this week! We hope to see you again soon! Hugs, DT Karla

    BeantwoordenVerwijderen