.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 20 februari 2017

bloemetjes plukken

Ik heb vandaag, naast de rose kaart ook nog een blauwe kaart. Dit keer een kaart gemaakt voor de challenge bij creativesketchygirls. Deze ronde hebben we daar geen sketch maar een thema, nl gebruik stanzen. Ik heb stanzen gebruikt van Marianne design, ( de beide witte stanzen) daarop heb ik een digi gebruikt van Polkadoodles, die ik heb ikgekleurd met de farber castel polychromos. Verder heb ik lintjes onder de stanzen gedaan en bovenop en groen takje ( joy) en witte bloemetjes geponst ( Nellie Snellen) als extra nog een vlindertje erop geplakt.
                                                            Dandelion days
mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje



8 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart(en). lief! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoe je die twee stansen hebt gecombineerd ! Heel leuk plaatje ook weer ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful background paper and beautiful die cut! So happy you shared your card at PIP Challenges this week....thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a sweet and beautiful card! It's just lovely! Thanks for sharing with us at PIP Challenges!
    hugs,
    http://pammiesinkypinkieschallenges.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I have to second everyone, this is so sweet. Love the dies you used and the layout of the entire card. Very pleasing! Thank you for joining in the PIP challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card. Love the colours. Thank you for sharing it with us at Crafting from the Heart.

    BeantwoordenVerwijderen