.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 21 februari 2017

bloemen plukken

Vandaag heb ik een rood-wit kaartje voor jullie. Ik heb haar gemaakt met een digi van ppinkydollsart
en ze heet Miko with Flowers  Ingekleurd heb ik haar weer met de Farber Castel Polychromos.
Ppinkydolls is de sponsor voor deze maand bij creativecraftcottage samen met TPS.
De opdracht is een Bingo...... Ik heb voor deze bingo "red - image - deis/punch gebruikt.
Ik heb de digi weer op een malletje van Marianne Design geplakt en er nog een ander malletje achter geplakt, ook van Marianne Design Dit in het rood om een beetje af te steken. De vlindertjes, steentjes, bloemetje en takje doen de rest.


Groetjes Geesje




1 opmerking:

  1. Ook dit kaartje is weer een toppertje Geesje...prachtige stans achter het leuke stempeltje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen