.

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 16 februari 2017

Berenliefde.

Gisteren had ik een kaartje met als thema geen rose en rood..... vandaag ga ik dat maar even weer inhalen met 2 kaartjes met veel rood.
Hier komt de eerste, gemaakt voor craftrocket. Het thema is "hier alle gaat" Ik heb voor deze kaart een image gebruikt van Moonflower. Het hart is van Joycraft en de ovaal waar de digi op zit is van Marianne Design. Verder heb ik nog een mooie bloem uitgestanst en erbij gedaan en aan paar vlindertjes. De kaart heb ik afgewerkt met een stickerrandje.

mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje

7 opmerkingen:

  1. WOW, liebe Geesje eine wunderschöne Karte
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card! Fabulous coloring and gorgeous dies! Thanks for joining our weekly challenge at QKR Stampede!

    Brenda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous and beautiful colouring Love the addition of the little butterflies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card Geesje thank you for joining us over on
    Morgans Art World
    Dianne xx
    MAW CT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a cute card. So glad you joined us at Morgan's Artworld.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card. Such a pretty image and I love inticate heart die you used. Thanks for playing with us at Pile it On. Hope you will join us again for the current "Monster or Fairy" Challenge. Keti (DT)

    BeantwoordenVerwijderen