.

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 5 januari 2017

winterkaartje 2

Zoals beloofd ben ik er nog een keer met een kaartje. Dit keer weer een winterkaartje.
Ik heb voor dit kaartje een digi gebruikt van ArtbyMiran. Het papier is van Joy Craft.
De malletjes zijn van Yvonne Creation ( rondje) Amy design ( ster) en de ijsbeertjes zijn van Joy Craft.  De digi heb ik ingekleurd met de Farber Castell Polochromos.
Deze kaart heb ik gemaakt voor daisychain waar het thema "add some sparkle" is. Ik heb glittertjes gebruikt en glitersteentjes.

mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje

5 opmerkingen:

  1. Super mooi kaartje Geesje, een hele vrolijk digistempeltje wat je weer zooooo mooi heb ingekleurd

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sehr schöne Winterkarte. Vielen Dank für deine Teilnahme an der Friendship-Challenge
    Liebe Grüße Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ein zauberhaftes Motiv
    Danke für deine Teilnahme bei Friendship
    LG Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eine tolle Winterkarte
    Danke dass du bei Friendship mitmachst
    Groetje - Andrea

    BeantwoordenVerwijderen