.

Free background from VintageMadeForYou

zondag 1 januari 2017

Voorspoedig, gezond en creatief jaar.

Ten eerste wil ik al mijn volgers een voorspoedig, gezond en creatief jaar wensen :)

Het is weer de 1ste van de maand en dat betekend dat er weer nieuwe challenges begonnen zijn.
Dus kom ik vandaag een paar keer voorbij :)

De eerste kaart die ik jullie wil laten zien, heb ik gemaakt voor de nieuwe challenge bij
fabrikafantasy waar het thema "happy anything" is.
 Ik heb gekozen voor mischievous-leprechaun.
Vond dat wel toepasselijk voor mijn eerste kaartje in het nieuwe jaar. De klavertjes 4 staan toch voor geluk??
De digi heb ik ingekleurd met de farber castell polychromos. Verder heb ik malletjes genruikt van Marianne design om de kaart op te fleuren en nog een paar extra strasssteentjes.


groetjes Geesje

      Visit the Store for Fantastic Digi Stamps

1 opmerking:

  1. Een prachtig kaartje Geesje met wel een heel geinig en mooi ingekleurd stempeltje erop...

    Ook ik wens je een heel mooi
    en zeker een creatief 2017 toe..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen