.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 21 december 2016

Noflike Krystdagen. - Fijne kerstdagen - Frohe Weihnachten - Merry Christmas

En mijn tweede kaartje is heel toepasselijk voor de aankomende dagen......
De digi komt van Rick ST Dennis  en heet Cute Sante....  Ik heb papier van een blokje genomen en daarop eed doily geplaatst. De ovale mal is van Marianne Design,,, en hierop heb ik een ovaaltje geplakt, uitgesneden met de nestebilitis. De digi is van Rick st dennis en is ingekleurd met de Farber Castell Polychrome. Voor de kerstman heb ik nog de boompjes van Marianne Design geplakt en om het af te maken de vos van Amy design. De kaart heb ik gemaakt voor
inspirationdestination
Met dit kaartje wil ik iedereen hele fijne kerstdagen wensen :)

                   Noflike Krystdagen. - Fijne kerstdagen -  
                    Frohe Weihnachten -  Merry Christmas,


groetjes Geesje



1 opmerking:

  1. Mooi weer dit kartje Geesje...en die leuke kerstman prachtig ingekleurd...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen