.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 16 november 2016

Jungle

Ik heb nog een kaartje voor jullie. Dit keer een hele aparte digi van fabrikafantasy. HUn zijn de sponsor voor deze week bij inspirationdestination
Ik heb gekozen voor de Nagas Queen. Deze digi's zijn meer kleurplaatjes en dat vind ik elke keer een uitdaging om die te kleuren... en daarnaast om er ook nog een kaartje van te maken.
Ik vind ergens nog een blokje papier waar dezelfde vogle op zat als op mijn plaatje, vandaar dat ik dat papier erachter heb gedaan. Om de digi heen een randje met een malletje van Marianne Design. Verder heb ik niks met het kaartje gedaan. Is zo druk genoeg.


Groetjes Geesje


3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart! JE moet wel even rustig kijken met alle drukte en vrolijkheid, maar het klopt. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart heb je ervan gemaakt. Mooi ingekleurd ook vooral
    Jolanda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leu en zeker een kleurrijk kaartje Geesje...weer prachtig kleurwerk erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen