.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 5 november 2016

for someone special

Op het blog van craftyfriends is ook weer een nieuwe challenge begonnen. Het thema is "for someone special. Ik heb hiervoor twee kaartjes gemaakt. Twee jongenskaarten.
De ene laat ik jullie nu zien en de andere komt in een tweede post.

De eerste heb ik gemaakt met een digi van Crafty Sentiments
Het kleine vissersmannetje. Ik heb hiervoor achtergrond papier genomen met kikkertjes erop. Daarvoor de digi, ingekleurd met Farber Pastell Polychrome en deze op een malletje van Marianne Design gedaan. Ervoor heb ik met verschillende malletjes gewerkt van Marianne Design( uil en boom) en de vis van Joy. Met een extra kantje en steentjes heb ik de kaart afgewerkt.

Groetjes Geesje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten