.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 20 augustus 2016

hallo jij daar....


Een nieuwe dag, een nieuw kaartje :) Dit keer heb ik weer een kaartje voor jullie wat ik gemaakt heb voor de creativesketchygirls. De nieuwe challenge is natuurlijk weer met een nieuwe sketch.
Een leuke, gemakkelijke sketch.... ik heb haar dit keer in het blauw gehouden. Toevallig had ik in Mei leuk papier gekocht wat ik hiervoor mooi kon gebruiken. Als extra een doily genomen en daar twee ovaaljes op gezet, uitgesneden met de nestebilities. Daar het plaatje op. Deze digi is van KJArting en ingekleurd met de farber castell potloden.De kaart heb ik verder versierd met steentjes, bloemetjes en blaadjes en een klein vlindertje.


Groetjes Geesje

3 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart, Geesje.Mooie digi en zo prachtig ingekleurd.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart.Leuke kleurtjes en toffe details. Supermooi DT kaartje.

    Grtjs
    Claudia
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen