.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 1 augustus 2016

bloemetjes en vlindertjes

Daar ben ik nog een keertje.
Ik heb ook nog een kaartje gemaakt met een digi van Lemon Shortbread.Dit keer voor de challenge bij
cccdigicreations Daar is ook een nieuwe challenge begonnen met als thema "alles gaat"
Ik heb voor deze digi gekozen ... vind ze van deze sponsor allemaal supermooi.
Dit papier had ik ook in Duitsland gevonden en was er meteen weg van. Heeft zulke mooie kleurtjes.
Naast de papiertjes heb ik een kantje gebruikt en wat vlindertjes en steentjes.
De digi is weer ingekleurd met Farber Castell.

mijn kaartje doet mee bij:
Groetjes Geesje

4 opmerkingen:

  1. Such a pretty card. lovely design and lace x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a sweet card! I love your soft look and the delicate touches you added. Thank you for joining the fun at ABC Challenge! Good luck and I hope we see more of your lovely work in the future challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card! Love the design! Thanks for joining us at Glitter 'N' Sparkle!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waw this looks so very pretty! thank you for joining us at ABC Challenge! Hugs! Mojca

    BeantwoordenVerwijderen