.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 7 juni 2016

kleine zeemeermin

Dit keer een kaart gebaseerd op een sprookje.Ik heb gekozen voor de kleine zeemeermin.
De digi leent zich hier heel goed voor en is van Aurora Wings.
De challenge waar ik deze kaart voor heb gemaakt is unicorn. Daar is het thema deze maand dus "sprookje" Ik heb de digi weer ingekleurd met Farber Castell. Het papier is van Joy. Daarop een doily en dan de digi, uitgesneden met een spellbinder. Ik heb de kaart verder versierd met zeedieren. De grote dieren en het zeewier zijn van Joy, zo ook de golven, de kleine diertjes van Marianne Design.

mijn kaartje doet mee bij;
groetjes Geesje

9 opmerkingen:

  1. Beautiful card and colours. Great Little Mermaid. Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo liebe Geesje,

    die Karte ist traumhaft schön gestaltet. Ich bin ganz verliebt in diese wunderschöne Karte. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Who doesn't love the Little Mermaid!! Your card is absolutely adorable! Your mermaid is so very sweet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die Karte ist wieder wunderschön geworden liebe Geesje...
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Geesje, wat een schatje zeg. En de kleur is zo mooi! Hou ik erg van. Mooi, die achtergrond.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful coloring and card! Thank you for joining Digital Delights challenge #10, Anything Goes. Good Luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. was für ein zauberhaftes Motiv und dazu die gelungene Farbgebung. Ich bin begeistert. SChön, dass du deine Karte bei Friendship-Challenge zeigst
    Liebe Grüße - Andrea

    BeantwoordenVerwijderen